1. Livrarea în România

1.1. Healthy Medical (Nuviline.ro) utilizează servicii de livrare la ușă, la Easybox® ®, prin parteneriatul cu Sameday - Curierat rapid, national si international

1.2. Durata sau timpul estimat de livrare, conform tabelului anexat la punctul 3. Taxe de livrare, se adaugă la termenul de procesare al comenzii. Termenul de procesare al unei comenzi este de 2 zile lucrătoare, conform punctului 4. Termene de procesare și livrare.

1.3. Traseul coletului poate fi urmărit prin click pe AWB-ul existent în contul de client, dar si introducând AWB-ul comenzii pe site-ul Sameday

1.4. Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

2. Livrarea internaţională

2.1. Serviciul este disponibil prin DHL, UPS, GLS, Sameday si se aplica conditiile generale, conditiile si tarifele de livrare,GDPR, Cookies aferente fiecaruia dintre prestatorii.

3. Taxe de livrare

3.1. Taxele de livrare pentru comenzile plasate prin intermediul site-ului Nuviline.ro sunt menționate în tabelul de mai jos si sunt valabile pentru comenzile cu o greutate maximă de 2 kg. Pentru comenzile ce depășesc 2 kg se aplică o taxă de 2.50 lei + TVA pentru fiecare extra kg. În funcție de greutatea estimată a comenzii, costul livrării se calculează automat în formularul de comandă. Termenul de livrare la client, este de 2 zile lucratoare de la momentul preluari comenzii de catre firma de curierat si se aplica pe teritoriul RO.

* Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina https://sameday.ro În cazul acestor localități, timpul estimat de livrare poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare.

3.2. Taxa de livrare este calculată înainte de a finaliza comanda, se adaugă la costul produselor și este inclusă în suma achitată online.

4. Termene de procesare și livrare

4.1.Termenul de procesare al comenzilor plasate pe site-ul Nuviline.ro, indiferent de modalitatea de livrare aleasă, este de maximum 2 zile lucrătoare și reprezintă atât colectarea cât și împachetarea produselor.

4.2.Durata sau timpul estimat de livrare, conform tabelului anexat la punctul 3, se adaugă la termenul de procesare al comenzii mentionat la punctul 4.1

4.3.Durata sau timpul estimat de livrare, poate fi prelungit în situații excepționale, cum este cazul localităților îndepărtate a căror listă poate fi consultată pe pagina Sameday - Curierat rapid, national si international, până la 3-5 zile lucrătoare.

4.4.În cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

5. Zone exceptate de la livrare

5.1. Conform politici Sameday.Pentru localitatea Sulina timpul de livrare este de 5 zile.

5.2. Healthy Medical poate efectua livrări si prin easybox.

6. Modalităţi de livrare

6.1. Livrare prin curier

6.1.1. Prin parteneriatul cu Sameday - Curierat rapid, national si international, livrările sunt efectuate prin firmele de curierat Sameday, în funcție de disponibilitate.

6.1.2. La nivel național, curierul încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

6.2. Ridicare rapidă de la EasyBox

6.2.1. Clienții Healthy Medical pot opta pentru ridicarea personală din easybox

6.2.2. Produsele pot fi ridicate doar după procesarea comenzii, moment în care clientul primeste notificarea de confirmare a procesării prin email (verificați și folderul spam) și/sau SMS (noreply)

6.2.3. După recepționarea notificării de procesare, clientul are la dispoziție 2 zile lucrătoare pentru a ridica produsele comandate.

6.2.4. Clientul poate efectua ridicarea direct de la EasyBox conform punctului ales.Programul este disponibil în easybox: Reinventam experienta de livrare - Sameday Courier

6.3. Ridicare personală din EasyBox®

6.3.1.Ridicarea din EasyBox® este un serviciu oferit de Sameday, fondată în anul 2019, fiind cea mai mare rețea de Easybox®, amplasate în marile orașe din țară.

6.3.2.EasyBox ® este un dulap automatizat, din care clientul poate ridica personal coletul, cu ajutorul codului de ridicare primit prin SMS și/sau email, imediat după confirmarea depunerii coletului de către curier.

6.3.3.Codul de ridicare este unic, iar termenul maxim de ridicare este de 2 zile de la primirea acestuia.

6.3.4.Harta locațiilor Pachetomatelor, ce conține indicații de orientare, temperatură și program, poate fi găsită atât pe site-ul nostru în pagina produsului cât și pe site-ul oficial al partenerilor noștri.

6.4. Livrarea și ridicarea Medicamentelor OTC

6.4.1. Clienții Healthy Medical ( Nuviline.ro) pot achiziționa online medicamente OTC care se eliberează fară prescripție medicală, prin comandă cu livrare la domiciliu în orașele din Romania sau prin comandă cu ridicare de la EasyBox aflate în locațiile din Romania. În ceea ce privește ridicările de la casa rapidă EasyBox, rămân valabile dispozițiile de la punctul 7. Ridicare rapidă de la casa EasyBox.

6.4.2.Healthy Medical (Nuviline.ro) poate livra medicamentele OTC care se eliberează fară prescripție medicală, pe teritoriu EU .

6.4.3. Condițiile generale pentru achiziția online a medicamentelor OTC sunt disponibile la pagina Termeni si conditii de utilizare art. 15.

7. Modalități de plată

7.1. Plata online

7.1.1. Comenzile plasate pe site-ul Nuviline.ro pot fi achitate doar prin plata online, folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard sau Maestro, prin sistemul securizat oferit de Stripe, aceasta fiind încă din anul 2002 una dintre cele mai sigure și eficiente platforme de acceptare și procesare a plăților online din România.

7.1.2. Procesul de plată se realizează prin introducerea datelor cardului pe pagina securizată de plată, pas urmat de autorizarea tranzacției prin sistemul 3D Secure.

7.1.3. După revizuirea și salvarea comenzii, clientul este redirecționat pe o pagină securizată de plată, pentru a introduce detaliile cardului, iar dacă acestea au fost introduse corect, clientul este redirecționat pe pagina de autorizare a tranzacției prin sistemul 3D Secure.

7.1.4. Pentru autorizarea tranzacției prin sistemul 3D Secure clientul trebuie să folosească parola statică stabilită cu banca emitentă a cardului, sau să autorizeze tranzacția din aplicația bancară. Atunci când autorizarea se efectuează prin aplicația bancară clientul nu trebuie să închidă pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes, ci trebuie să revină imediat după confirmarea autorizării, la ultimul pas efectuat pe site-ul Nuviline.ro, pentru ca plata să fie inregistrată.

7.1.5. Din Ianuarie 2021 băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online 3D Secure versiunea 2. Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, este necesară activarea cardurilor bancare în sistemul 3D Secure 2. Netopia a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.

7.1.6. Sistemul de plată oferit de partenerul Stripe funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care clientul plasează o comandă pe site-ul Nuviline.ro, suma este doar blocată în contul asociat cardului utilizat. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care produsele sunt predate serviciului de curierat.

7.1.7. Mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online sunt disponibile pe pagina partenerului nostru Stripe

7.1.8. Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și nu mai poate fi reluat procesul de achitare.

7.2. Plata online în rate

Nu este disponibila pentru aceasta categorie de produse

8. Dispoziții finale

8.1. Produsele voluminoase nu pot fi livrate la EasyBox®. În pagina produsului sunt menționate opțiunile de livrare disponibile pentru produsul respectiv. Fiind condiționați de volumetrie, pentru aceaste metode de livrare (livrate la EasyBox® ) se pot adăuga în coș maxim 20 de produse.

Loading...